обличчя

sylwetki logo
Слово надається співробітникам компанії TZMO SA з різних країн

Міхал, регіональний директор з продажу, Росія

Я почав роботу в TZMO S.A. майже відразу по закінченні ВУЗу на посаді спеціаліста з продажів. З самого початку мої обов’язки були пов’язані з залученням нових клієнтів і просуванням марок TZMO S.A. на російському ринку, а також з роботою і життям у  Москві. У 2005 я обійняв посаду директора з продажу і маркетингу seni та matopat, взяв на себе відповідальність за організацію продажів і маркетингу виробів для інконтиненції (марка seni) і медичних виробів (марка matopat) по всій Росії. На даний час я керую колективом, який складається більш ніж з 60 чоловік.

Робота в групі дає мені можливість набувати досвіду на міжнародних ринках, а також обмінюватися цим досвідом з людьми, які працюють в інших країнах. Задачі, які ставлять переді мною, сприяють постійному самовдосконаленню, а додаткове навчання дає можливість отримати нові знання. Завдяки маркетинговим цілям я можу проявляти свою креативність. У TZMO SA я можу просуватися по службі та розширювати коло моєї відповідальності та компетенції. У майбутньому я хотів би, щоб марки, за які я відповідаю, стали безперечними лідерами на ринку. Користуючись моїм досвідом і теоретичними знаннями, я хочу, щоб компанія TZMO SA сприймалася як безперечний експерт у галузі гігієнічних, медичних і косметичних виробів на підлеглих мені ринках.

До тепер я вже провів у Росії 8 років і не помітив ніяких проблем, пов’язаних з культурними відмінностями. Вважаю, що слов'янські культури дуже схожі одна на одну. Відвертість та безпосередність дозволяють підтримувати довгострокові відносини, які спираються не тільки на бізнес, але і на позитивні особистісні відносини з комерційними партнерами.



pratikyki3.pngКатажина, директор департаменту продажів і маркетингу matopat



- Як розвивалася ваша кар’єра в TZMO S.A.?

Як випускник університету Миколая Коперника в Торуні, я почала роботу на посаді спеціаліста у відділі маркетингу. У мої обов'язки входила підготовка асортименту спеціальних пов’язок для лікування хронічних ран. Для мене, як для хіміка, спеціалізованого на полімерах, це була цікава і в той же час абсолютно нова робота. Мені необхідно було багато чому навчитись, щоб готувати інформацію про асортимент спеціальних пов’язок нашим клієнтам – медичному персоналу і пацієнтам. Протягом 6 років я отримувала досвід і реалізовувала проекти в сфері маркетингу, навчання по продукту, створенню іміджу TZMO S.A. на медичному ринку. Я із задоволенням згадую час, коли мала змогу брати участь у формуванні стандартів довгострокової опіки в Польщі і підтримувати даний процес від імені нашої фірми. З 2005 року я пов'язана зі сферою продажів. Протягом 3 років керувала колективом, який пропонував медичні вироби на польський ринок, і була відповідальна за розробку стратегії продажів. На даний час мені, як директору департаменту продажів і маркетингу matopat, підпорядковуються 2 комерційні відділення: відділення, яке діє на госпітальному ринку, а також підрозділ операційного маркетингу, відділ публічних торгів, адміністрація продажів і європейський центр довгострокової опіки. Це колектив приблизно зі 100 чоловік.

- Які можливості надає робота в TZMO S.A.?

Коли мова йде про професійну кар'єру, можу сказати, що цій компанії я зобов'язана всім. Те, що я можу сьогодні – це результат моєї роботи. Якщо ви ініціативні, то це саме та компанія, де можна переконати керівників у доцільності реалізації ідей. Враховуючи те, що близькими для мене являються сфери – навчальна діяльність і робота над іміджем, потрібно зауважити, що без відкритості і розуміння, які наше правління надає таким довгостроковим заходам, їх втілення не було б можливим. Різноманітні дії, пов’язані з продажами, залишаються моїм захопленням і я рада, що можу їх підтримувати.


- Які професійні прагнення чекають на вас в майбутньому?

Великі плани, оскільки мій колектив відповідає за продажі на польському медичному ринку, де на даний час ми являємось лідерами. Наша ціль – утримати цю позицію. Це означає щоденну, послідовну роботу по пошуку переваг над нашими конкурентами. Це дає можливість підвищити зростання продажів. Крім того, для мене дуже важливо налагодити в колективі таку атмосферу, яка створювала б бажання працювати, щоб ми всі однаково розуміли ціль і наші зусилля були зосереджені навколо неї. Не сумніваюсь, що задачі, які ставляться перед нашою компанією , потребують від нас створення корпоративної культури праці і переконання, що кожний наш співробітник, завдяки своїй праці, пристрасті та креативності, може вплинути на успіх.

кар'єра