No 1
brandViewProd
no1_1.jpg
no1_2.jpg

No 1

"для дому та сім'ї"

Паперова продукція

Практичні та сучасні гігієнічні вироби з паперу bella No1 - це широка гамма продукції для усієї родини: носові хустинки, гігієнічні та косметичні серветки, паперові рушники та тулетний папір.

історія бренду

papier_1995_1.jpg
1995
Початок No1
Дебют виробів з паперу bella No1. Спочатку асортимент був представлений універсальними серветками (в упаковках стандарт і міні) і косметичними серветками. До сьогодні ці вироби користуються великою популярністю серед споживачів.
papier_1996_1.jpg
1996
Bella No1 Karo
Лінійку bella No1 доповнює м'який та ніжний туалетний папір No1 Karo. Пізніше з'являються паперові рушники Karo.
papier_1997_1.jpg
1997
Туалетний папір і рушники
Бренд розвивається і в асортименті з'являється туалетний папір і рушники bella No1. Завдяки високій якості вироби швидко завойовують довіру клієнтів.
papier_2003_1.jpg
2003
Серветки для протирання
Серветки для протирання окулярів і носові хустинки - нові позиції в асортименті bella No1.
papier_2005_1.jpg
2005
Гігієнічні серветки Happy

Усвідомлюючи те, що більшість наших виробів виготовляється спеціально для дітей, керівництво компанії приймає рішення про виробництво гігієнічних серветок для дітей під торгівельною маркою bella baby Happy. У 2008 р. в асортименті з'являються мініупаковки носових хустинок спеціально для дитячих кишень.

papier_2010_1.jpg
2010
Нові упаковки
Рестайлінг лінійки універсальних серветок bella No1 і bella baby Happy. На полицях магазинів з'являються різнокольорові та красиві упаковки різної величини.
no1.png
2015
Впровадження 4-шарових серветок
Пропозиція паперових виробів збагатилася 4-шаровими серветками. Упаковки серветок мають сучасний дизайн і доступні як у форматі кишенькових хустинок, так і у більших картонних коробках.

асортимент

  • No1 - носові хустинки, серветки
  • Karo - туалетний папір, паперові рушники

перехід на сторінку бренду

  • офіційний сайт
    http://

наші бренди у світі

zasieg.jpg

Наша продукція продається на більш ніж 60 ринках: в Європейському союзі, у Центральній і Східній Європі, Африці і Далекому Сході.